Home Forums Hrvatski forum Studiranje mladih iz skrbi

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Tea Živković
    Participant

Zamolila bi sve koje studiraju da napišu s kojim se problemima susrecu tijekom studiranja kao i s kojim pozitivnim stvarima se susrecu. Uglavnom pisite sve stonse tice studiranja da olaksamo buducim studentima iz skrbi na što da paze.
    Evo naprimjer ja sam vanredan student te nemam pravo na subvencioniranu prehranu, na studenski dom te na stipendiju koja je usmjerena samo na mlade iz skrbi.

Ljiljana Ban
    Moderator

Hvala Tea na postavljenoj temi. Studiranje, studentska prava i mogućnosti stipendiranja zasigurno su jedna od gorućih tema za mnoge mlade iz alternativne skrbi, a i vrlo aktualna tema za sadašnje maturante.
    Hvala svima koji će svojim iskustvom i znanjem pomoći drugima.

Lea Oršuš
    Participant

Htjela bi se referirati na Teinu objavu i zamolbu oko savjeta i podjele iskustva oko studenskih prava za studente iz skrbi. Učenica sam 4.razreda srednje skole i pokusavam nekako saznat sve moguce informacije koje bi mi donekle olaksale tesko razdoblje koje me ceka. Problem je u tome sto vrlo tesko dolazim do bilo kakvih valjanih informacija jer ne mogu naci nekog iz slicne situacije. Zamolila bih svakog tko misli ili ne misli:) da moze pomoci svojom pricom da se odvazi na tu brzu objavu koja ce mozda uzeti 5 min od vaseg vremena a nekom promjeniti potpuno smjer planova za buducnost. Hvala unaprijed!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.